סרטון קמפיין H&O ישתתף בפסטיבל סרטוני האופנה הבינלאומי בקנדה
סרטון קמפיין רשתH&O בכיכובם של לירן כוהנר וגיא גיאור נבחר להשתתף בפסטיבל סרטוני האופנה הבינלאומי השנתי בקנדה – CANIFFF22 ויתחרה מול עשרות סרטונים מ – 50 מדינות ברחבי העולם
סרטון קמפיין האופנה של רשת H&O בכיכובם של הפריזנטורים לירן כוהנר (34) ובעלה גיא גיאור (43), נבחר להשתתף בפסטיבל סרטוני האופנה הבינלאומי השנתי: Canadian international fashion film festival CANIFFF22 –, שיתקיים בקנדה בחודש הבא בין התאריכים 28-30/11 .
מדובר בסרטון הראשון בשפה חדשה של הרשת: Brands Collection H&O (כל המותגים במקום אחד) שיתחרה מול סרטונים, קליפים ופרסומות של עשרות מותגים מ-50 מדינות בעולם.
הסרטון בניצוחו של משרד הפרסום קניבל מדיה הופק ע"י חברת ביסקוטי הפקות (בימוי: בן קוטי) הוא חלק מקמפיין רחב היקף שנאמד בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪ וכולל בין היתר סרטונים בטלוויזיה בערוצים 12 ו 13, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזוג.
פסטיבל CANIFFF – מתקיים מידי שנה בעיר טורונטו ומטרתו להעניק חוויה תרבותית וחגיגית לחובבי הפרסום, הקולנוע והאופנה. מידי שנה מתמודדים סרטים ב- 21 קטגוריות, ביניהן הבימוי הטוב ביותר, הקונספט הטוב ביותר, העריכה, הצילום, הסרט הטוב ביותר ועוד. סרטי הפרסומות המשתתפים נבחרו על ידי חברי הועדה הכוללת אושיות אופנה, קולנוע, סטיילינג ומוזיקה.
רשת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`). הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלת ספורט, כלי בית, טקסטיל לבית בישום ואביזרי אופנה.