מסורת ׳הטובים בשירות׳: הוקרה לעובדי עיריית אשקלון המצטיינים בשירות
הפעם נבחרו ספיר יפרח מאגף תרבות נוער וספורט, איציק שליאן מאגף רכש ולוגיסטיקה ומלכה דיין מאגף קשרי קהילה
עיריית אשקלון ממשיכה במסורת ‘הטובים לשירות׳, הפרויקט לעידוד והוקרת העובדים המצטיינים. הפעם נבחרו שלושה עובדים: ספיר יפרח, רכזת אדמיניסטרטיבית מאגף תרבות נוער וספורט, איציק שליאן, קניין מאגף רכש ולוגיסטיקה ומלכה דיין נציגת שירות מאגף קשרי קהילה.
השלושה הפגינו מסירות יוצאת דופן, שירות ויחסי אנוש מצוינים, גילו אחריות מקצועית ומילאו את תפקידם מעל ומעבר למקובל. העובדים הראויים לשבח נבחרו על ידי ועדה שבחנה את הקריטריונים הבאים:
- מדדים טובים בסגירת פניות חריגות ושביעות רצון מטעם התושבים
- המלצת הממונה הישיר, מכתבי הערכה של תושבים שקיבל העובד
- הוכחת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. לשלושה הוענקו תעודות הוקרה ושי כספי על הצטיינותם.
ראש העיר, תומר גלאם, אמר: "אתם הפנים היפות של אשקלון עבור התושב. היוזמה שגיליתם, האחריות שלקחתם, הגמישות המחשבתית והנכונות שלכם לסייע לתושבים, אלו ערכים שראוי לעודד ואנחנו בעיריית אשקלון גאים שיש לנו עובדים כאלו. אני משוכנע שבעשייתכם אתם מהווים מגדלור לכלל העובדים".
מלכה דיין, נציגת שירות באגף קשרי קהילה, אמרה: "זו זכות לתת שירות. כמו שהייתי רוצה שיקשיבו לי ויעזרו לי, כך אני נוהגת כלפי התושבים. זו מצווה גדולה לתת שירות".
ואלו נימוקי הועדה:
- ספיר יפרח, רכזת אדמיניסטרטיבית
אמונה על קולות קוראים באגף תרבות נוער וספורט: העובדת מסורה מאוד לעבודתה, שירותית ומסייעת לקולגות באגף תרבות נוער וספורט ומחוץ לו לבצע קולות קוראים ודיווחים. העובדת עושה את עבודתה בצורה מקצועית לצד יחסי אנוש טובים ומהווה דוגמא לחריצות, ראש גדול ויצירתיות בעבודה.
- איציק שליאן, קניין באגף רכש ולוגיסטיקה
איציק משמש מזה שנים רבות כקניין במינהל הרכש, למרות הוותק הרב הוא תמיד אדיב, שירותי ורגיש לכל בקשה של העובדים במינהל. משתדל תמיד לסייע למחלקות גם כשמדובר בלו"ז צפוף מאוד. מעניק שירות אדיב ואכפתי בצורה יוצאת דופן לספקי העירייה ולנציגי המחלקות המקבלות שירות.
- מלכה דיין, נציגת שירות באגף קשרי קהילה
מלכה אמונה על דו"ח הזהב בפניות הציבור, היא למעשה פונה לתושבים שלא היו מרוצים ובודקת האם נפל פגם בטיפול הרשות בהם. במידה ואכן מתברר כי בוצע טיפול לקוי היא פותחת את הפנייה ומטפלת בה באופן אישי עד תום ומעדכנת את התושב בסיום הטיפול. לרוב מדובר בפניות מורכבות ומלכה עושה זו במקצועיות ובאדיבות. מלכה היא חלק בלתי נפרד מהשינוי שנעשה ברשות בתחום השירות והעלייה באחוזי שביעות הרצון. בנוסף היא אמונה על הפניות שמגיעות לפייסבוק ומטפלת בהן במקצועיות ובצורה מיטבית. התברכנו בעובדת כמו מלכה והלוואי והיו עוד עובדים כמותה, מסוג העובדים שמנהל היה רוצה לשכפל.