"תאמיני בעצמך" – GOLBARY בקמפיין לרגל יום האישה הבינלאומי
לרגל יום האישה הבינלאומי, החל ב 8 למרץ, יוצא בית האופנה גולברי בקמפיין רחב בהובלת הפרזנטורית השחקנית ואשת הטלוויזיה, אילנית לוי.
הקמפיין יעלה השבוע הקרוב בהשקעה הנאמדת בכ 350 אלף ₪, במסגרתו משתפת אילנית לוי על מעמדה ומקומה של האישה החדשה תחת הקונספט ״תאמיני בעצמך״.
הקמפיין החדש הינו המשך לסדרת מהלכים בה מובילה חברת גולברי את ההעצמה הנשית בישראל במהלך כל השנה והוא יעלה לאוויר ביום האישה הבינלאומי, בין הייתר: בדיגיטל, בטלוויזיה, ברשתות החברתיות, בנכסים הדיגיטליים של גולברי ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל חברת גולברי: "השבוע מצויין יום האישה הבינלאומי, המהווה מבחינתנו הזדמנות מצויינת להמשיך ולחזק את האג'נדה של המותג לקדם ולהעצים נשים, המעוררות השראה בזכות ההתמודדות היום יומית שלהן באתגרי החיים. הקמפיין החדש מתמקד ופונה לכל הנשים באשר הן המממשות את עצמן ומצליחות בדרכן, ולא רק נשים המחזיקות במשרה בכירה, נשים העובדות כמורות, גננות, כפקידות, אחיות, עובדות סוציאליות, כרופאות, עו"ד או כאלה המתנדבות בעמותות, אך במקביל מתפקדות כאימהות נפלאות ומנהלות את חייהן".
- בית האופנה גולברי נמצא בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי.
- החברה מפעילה 86 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה כ 600 עובדים, מתוכם 500 נשים.