בפרדס חנה כרכור – מוקד 106 מהיום גם בווטצאפ
מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור משיק בימים אלו שירות חדש לפתיחת פניות בווטצאפ. השירות החדש נועד לשפר, להקל ולייעל את מערך השירות לתושב. תושבי המושבה מוזמנים לשמור את מספר מוקד 106 באנשי הקשר: 053-4846176
השירות שמשיק המוקד בימים אלו מאפשר לתושבי המושבה לשלוח בזמן אמת הודעות למוקד בקלות, במהירות וביעילות, ובכך לחסוך את זמן ההמתנה למענה המוקדנים. לצד זאת מאפשר גם לשלוח תמונות, ומיקום GPS של המפגע, המועבר ע"פ הצורך גם לגורמי השטח השונים ובכך משפר את מענה הרשות לקשת רחבה של פניות. לצד התחלת השימוש באפליקציית ווטצאפ במוקד שודרגה גם מערכת התפעול והבקרה של המוקד ככה שיינתן מענה מיטבי לתושב.
מוקד המועצה מקבל בממוצע כ- 4000 פניות במגוון הערוצים מידיי חודש והם מנותבים לאגפים, המחלקות וגופי הסמך של הרשות. בתוך כך מציינת השבוע אולגה צימרמן מכלוף, מנהלת מוקד 106 כי : " השירות החדש יאפשר לתושבים לייעל את מערך פתיחת הפניה, בקלות וזמינות מרבית, וללא צורך בהמתנה. אני מזמינה את תושבי המושבה לשמור את מספר הנייד של מוקד 106 בטלפון הנייד ולהתחיל להשתמש בשירות".
כיצד שולחים פניה למוקד 106 בווטסאפ?
תושבים המעוניינים לשלוח דיווחים למוקד דרך הווטסאפ נדרשים למעשה לבצע פעולה פשוטה ביותר – לשמור את מספר הטלפון הנייד של המוקד: 053-4846176. המענה האנושי בווטצאפ יינתן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-15:30. יש לשים לב כי ערוץ שירות הווטסאפ מקבל רק פניות בהתכתבות ולא עונה לשיחות.
בשאר השעות ניתן כמובן לפתוח פניות בערוצים השונים:
- פניה בקליק (פניה מקוונת- בקלות ונוחות):
https://www.pardes-hanna-karkur.muni.il/408/ - כמו כן ניתן כמובן גם לחייג 106
- ולהשתמש בטלפון הישיר של המוקד: 04-6271277
הזמינים עבור התושבים 24/7.