ישראל אהרוני וביתו תמרה יובילו את קמפיין שבועות של Barila
פעמים אהרוני: השף ישראל אהרוני וביתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין שבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה' בישראל. הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד בכ 200 אלף שח
השף ישראל אהרוני וביתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין שבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה', בישראל. הקמפיין החגיגי יעלה השבוע הקרוב, לקראת חג השבועות, בתקציב הנאמד בכ 200 אלף ₪ במסגרתו השפים אהרוני ישתפו את הקהל הרחב בסודות הבישול והמטבח שלהם, יחשפו את מגוון המוצרים של המותג ויכינו חמישה מתכונים בשילוב מוצרי המותג האיטלקי "ברילה" שישדרגו את שולחן חג השבועות ויהפכו אותו למושקע, חגיגי ובלתי נשכח.
הקמפיין יציג מגוון מתכונים לשבועות באווירה חגיגית עם מתכונים משודרגים, כמו: פסטה מפלדינה עם ירקות ירוקים ורוטב חמאה, לזניה, מאפה קפליני עשיר בגבינה, סלט פרפאלה ים תיכוני שירענן את מסיבת הטעמים, אורקייטה רוטב דלורית צלויה ועוד.
הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, בפלטפורמות הדיגטליות של ברילה, ובאינסטגרם של ברילה ישראל: https://did.li/efPNf
לדברי עומר יגל מנהל המותג ברילה בישראל: "ברילה, כמותג הפסטה האיטלקי המוביל בישראל, החליטה גם השנה להוביל מהלכים משמעותיים לרגל חג השבועות כולל השקת מוצרים חדשים, השקעה בקמפיין רחב ומעניין, פעילויות בנקודות המכירה ועוד. השנה, החלטנו ליצור עניין ותוכן משמעותי באמצעות השפים המובילים ישראל ותמרה אהרוני, שיצאו עם קמפיין חדש והתוצאה הסופית מעניינת ומיוחדת".