בפרדס חנה כרכור, היענות שיא לשירות הווטצאפ שהשיק מוקד 106 המקומי
היענות שיא ושביעות רצון גבוהה מצד התושבים לשירות הווטצאפ שהשיק מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, בתוך כ- 50 ימים מאז החל לפעול השירות, התקבלו מעל 1600 פניות ודיווחים שונים באמצעות הווטצאפ.
כזכור, מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור השיק לפני כחודשיים שירות חדש לפתיחת פניות בווטצאפ. השירות החדש נועד לשפר, להקל ולייעל את מערך השירות לתושב. תושבי המושבה מוזמנים לשמור את מספר מוקד 106 באנשי הקשר: 053-4846176
השירות שהשיק המוקד מאפשר לתושבי המושבה לשלוח בזמן אמת הודעות למוקד בקלות, במהירות וביעילות, ובכך לחסוך את זמן ההמתנה למענה המוקדנים. לצד זאת מאפשר גם לשלוח תמונות, ומיקום GPS של המפגע, המועבר ע"פ הצורך גם לגורמי השטח השונים ובכך משפר את מענה הרשות לקשת רחבה של פניות. לצד התחלת השימוש באפליקציית ווטצאפ במוקד שודרגה גם מערכת התפעול והבקרה של המוקד ככה שיינתן מענה מיטבי לתושב.
מוקד המועצה מקבל בממוצע כ- 4000 פניות במגוון הערוצים מידיי חודש והם מנותבים לאגפים, המחלקות וגופי הסמך של הרשות.
בתוך כך מציינת השבוע אולגה צימרמן מכלוף, מנהלת מוקד 106 כי: "השירות החדש מאפשר לתושבים לייעל את מערך פתיחת הפניה, בקלות וזמינות מרבית, וללא צורך בהמתנה. משמח לראות את קצב הגדילה בצריכת השירות מצד התושבים שלנו, וכן את שביעות הרצון הגבוהה מהשירות. אני מזמינה את תושבי המושבה לשמור את מספר הנייד של מוקד 106 בטלפון הנייד וכמובן להתחיל להשתמש בשירות".
- כיצד שולחים פניה למוקד 106 בווטסאפ?
תושבים המעוניינים לשלוח דיווחים למוקד דרך הווטסאפ נדרשים למעשה לבצע פעולה פשוטה ביותר – לשמור את מספר הטלפון הנייד של המוקד: 053-4846176. המענה האנושי בווטצאפ יינתן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-15:30. יש לשים לב כי ערוץ שירות הווטסאפ מקבל רק פניות בהתכתבות ולא עונה לשיחות.
בשאר השעות ניתן כמובן לפתוח פניות בערוצים השונים: פניה בקליק (פניה מקוונת- בקלות ונוחות): https://www.pardes-hanna-karkur.muni.il/40, כמו כן ניתן כמובן גם לחייג 106 ולהשתמש בטלפון הישיר של המוקד: 04-6271277 הזמינים עבור התושבים 24/7.