אילנית לוי ונבחרת קולינרית מובילה בקמפיין חדש לחג השבועות של GOLBARY
מנחת הטלוויזיה אילנית לוי ונבחרת קולינרית מובילה בקמפיין חדש לחג השבועות של בית האופנה GOLBARY בהשקעה הנאמדת בכ – 700 אלף ₪ בכיכובן של תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן לצד אילנית לוי ששיתפו את המתכון שלהן לחג השבועות
לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין חדש של בית האופנה GOLBARY בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן.
הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ 700 אלף ₪ תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגטלים של במותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.
הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי בו ואת כל אחת מכוכבות הרשת יוצרת את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. כמו כן כל אחת מהמשתתפות לבושה בלוק לבן וחגיגי במיוחד לשבועות, עפ"י בחירת מקולקציית קיץ 2024 של גולברי, ובמסגרת הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין ע"י הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתוכנים, לחג.
לדברי אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה, אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבים מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, אז החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן".
- בית האופנה גולברי, נמצאת בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי
- הרשת מונה נ 80 סניפים ברחבי הארץ.