מרכז שירות לקוחות חדש לתאגיד מי אשקלון
תאגיד מי אשקלון יפתח בימים הקרובים מרכז שירות הלקוחות החדש בבית פרנק ברחוב הרצל 5, אשקלון, קומה ראשונה, מציע חווית שירות משודרגת לצרכנים.
במרכז החדש מרחב מרווח ומואר: עיצוב נעים ומזמין יקבל את פני הבאים למרכז החדש, תוך הקפדה על תנאים נוחים ומזמינים. עמדות שירות מרובות: צוות מקצועי ומיומן יעמוד לרשות המבקרים בעמדות שירות מרובות, תוך הקפדה על זמן המתנה קצר ככל הניתן. ומגוון שירותים בהן יוכלו הצרכנים לקבל מגוון רחב של שירותים פרונטליים על ידי נציגי התאגיד. ובנוסף תאגיד מי אשקלון עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במרכז החדש על מנת לייעל את השירות ולשפר את חוויית הלקוח.
ראש העיר, תומר גלאם: "אני מברך על המהלך לפתיחת מוקד שירות חדש שיעניק לתושבות ותושבי העיר אשקלון את המענה המיטבי והטוב ביותר. השירות החדש מצטרף לשורה של שירותים ניידים, אינטראקטיביים ונגישים שאנו מעניקים לתושבי אשקלון במגוון תחומים."
מנכ"ל תאגיד מי אשקלון, שי חזוט: "ההחלטה על המעבר למרכז השירות החדש נובעת בראש ובראשונה מהצורך לשפר משמעותית את חוויית השירות לצרכנים המבקשים לקבל שירות פרונטלי. אנו מאמינים כי השירות האישי והמקצועי שאנו מעניקים, יחד עם המתקנים המודרניים במרכז החדש הגדול ומרווח יותר מקודמו, יהפכו את חוויית השירות של הצרכנים לנעימה ויעילה יותר. "כמובן שלצד זאת, אנו מרחיבים כל העת את השירותים שניתן לקבל באתר התאגיד ובמוקד הטלפוני על מנת לחסוך לצרכנים זמן יקר, אך מי שבכל זאת יבקש לקבל שירות פרונטלי מנציגי התאגיד יוכל ליהנות משירות במרכז חדש, מזמין ומתקדם".
מוזמנים אתכם לבקר במרכז השירות החדש וליהנות משירות מקצועי, אדיב ויעיל, תוך הקפדה על נוחות מקסימלית.
- להזמנת תורים ניתן להתקשר למוקד טלפוני: 1-800-800-277