הזוכה במקום הראשון בגמר "רוקדים עם כוכבים" ג'וליה שחר קוטפת גם קמפיין בינלאומי
קמפיין מנצח: בתזמון מדויק הזוכה במקום הראשון בגמר, 'רוקדים עם כוכבים' ג'וליה שחר ובן זוגה יוגב מלכה עולים בקמפיין למותג האופנה הבינלאומי 'לי קופר'. הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת ב – 1.5 מיליון ₪
אתמול בלילה (4.9), לפי הצבעת השופטים והקהל בבית, עם שיא של 3 מיליון הצבעות, הרקדנית ג׳וליה שחר ודור הררי הם הזוכים במקום הראשון בגמר רוקדים עם כוכבים.
הקמפיין בכיכובם של ג'וליה שחר ויוגב מלכה יעלה בהשקעה הנאמדת ב – 1.5 מיליון ₪ והוא כולל בין הייתר פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל ופעילות ענפה בסושאל ובנכסים הדיגיטלים של לי קופר ושל ג'וליה שחר. הקמפיין יחשוף את הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2024/5,של המותג לנשים/ גברים עם פריטים שעוצבו בהשראת "אורבן סטריט" וחיזוק המסר כי לי קופר הינו מותג הג'ינסים המוביל בעולם.
ג'יוליה שחר, אמרה שקבלה את ההצעה לככב כשגרירה של לי קופר: "אני מתרגשת וגאה להיות שגרירה של מותג בינלאומי, אני מתחברת מאוד לערכי לי קופר, אוהבת אותו ושמחה להיות חלק ממנו. לדבריה: זהו הקמפיין הראשון שלנו כזוג, וזה כייף ומרגש. ההצטרפות לנבחרת השגרירים של "לי קופר" מהווה כבוד גדול עבורנו וצעד משמעותי בקריירה שלנו וגם בחיים המשותפים שלנו כזוג".
גנית אלון סמנכ"לית השיווק של "לי קופר" מסרה: "אנו גאים ושמחים שג'וליה שחר, השגרירה שלנו זכתה במקום הראשון של גמר רוקדים עם כוכבים, אנו האמנו בה כבר מהרגע הראשון ולכן גייסנו אותה לנבחרת השגרירים של לי קופר. לדבריה: "הקמפיין שיעלה עם ג'וליה שחר ויוגב מלכה מגדיר את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים של לי קופר. זוהי שפה תקשורתית המבדלת את המותג משאר השחקנים בשוק האופנה ומדגישה שמדובר במותג ג'ינס בריטי, אורבני ובועט".
- רשת אופנת "לי קופר", בבעלות קבוצת בריל, ומונה כ – 50 סניפים בארץ