חן אמסלם בקמפיין ל H&O תחת אסטרטגיית: "המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו"
השחקנית חן אמסלם (33) מככבת בקמפיין רשת H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25 השמה דגש על המגוון הרחב של הרשת לכל המשפחה, תחת האסטרטגיה: "המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו."
הקמפיין יעלה החודש לקראת החג באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: פרסומות בטלוויזיה, רשתות חברתיות, דיגיטל, נקודות מכירה, ועוד ויתמקד במשפחה כערך מוביל לאסטרטגיית החברה.
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "רשת O&H, כרשת המספקת מענה לכל צרכי המשפחה בתחום האופנה והבית, מציעה העונה מגוון ענק של פריטים אופנתיים במחירים שווים לכל נפש ולכל המשפחה. הקולקציה כוללת בין היתר, מבחר ענק של מותגים מובילים ביניהם; אדידס, הוקה, און קלאוד, רנגלר, ליווס, נאוטיקה, קולומביה, בלנדסטון, רד-בק, סולו, קרטרס, אושקוש, סקיפ-הופ ועוד."
"מותגים אלו ועוד נבחרו כמתן מענה לצרכי כל המשפחה – תינוקות, ילדים, חיילים, זוגות צעירים, משפחות ובני הגיל השלישי, כחלק מחיזוק הערך המרכזי שלנו העומד במרכזו של הקמפיין הנוכחי." סיכם יוסי מלכה
קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה בישראל 28 חנויות של H&O, 74 חנויות של קרטרס ו- 5 חנויות של רשת RESERVED הבינלאומית, הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`).