רשת SCOOP בקמפיין חדש בכיכובה של הרקדנית סנה סוקול
רשת SCOOP בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2025 בכיכובה של הרקדנית וכוכבת 'רוקדים עם כוכבים' סנה סוקול: שווי ההשקעה בקמפיין נאמד ב – 2.5 מליון ₪
רשת ההנעלה SCOOP יוצאת ממחר (יום שני 14.10) בקמפיין חדש, בכיכובה של כוכבת 'רוקדים עם כוכבים' הרקדנית , סנה סוקולן, לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2025.
הקמפיין החדש יעלה בהשקעה הנאמדת ב- 2 מליון ₪ והוא יתמקד בפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל, שלטי חוצות, ובפלטפורמות המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק וביוטיוב. כמו כן הקמפיין יעלה בנכסים הדיגיטליים של סנה ובכל הסניפים של הרשת בפריסה ארצית.
זהו הקמפיין הראשון עבור סנה (25) שהגיעה מעולם הריקודים הסלונים, עם עבר של דוגמנות, ומזוהה מאוד עם רשתות חברתיות כמובילת דעה. תמורת הקמפיין תשלשל סוקול לכיסה כ150 אלף שח.
סוקול, שנכנסה לרוקדים עוד בשנת 2022 וסומנה כהצלחה מסחררת והיורשת הלא רשמית של אנה אהרונוב. העונה עשתה פתיחה מרשימה כאשר רקדה את הסשן הראשון בפרק הבכורה לצידו של טל מורד, כשהשניים מהר מאוד דורגו בראש הטבלה והבטיחו לעצמם את התואר 'המבטיחים של העונה'. זאת ועוד שהפכו השניים (סוקול ומורד) לחביבי הקהל, כשהעסיקו את הצופים במערכת היחסים בניהם ובשאלה הכי נשאלת- האם נרקם שם קשר זוגי, רומנטי.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "ההחלטה לקחת פרזנטורית מעולם הריקוד נובעת מ – 2 סיבות עיקריות, התוכנית רוקדים עם כוכבים שהפכה ללהיט בקרב הצופים בישראל, והסיבה השנייה היא חיפשנו כוכבת שיודעת לעשות שימוש נכון בעקבים, מרגישה איתם בנוח ובאופן טבעי. סוקול בעלת כישרון יוצא דופן לריקוד, והיא מצויידת במכלול הערכים של SCOOP : הצלחה, נשיות, אלגנטיות ואופנה".
- רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז, ומונה כיום כ 71 סניפים בפריסה ארצית