DeLonghi – ישראל יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של בראד פיט
המותג הבינלאומי דלונגי יוצא בקמפיין חדש בישראל, לרגל חשיפת מכונות הקפה האוטומטיות בכיכובו של השחקן הבינלאומי בראד פיט שיעלה בתקציב הנאמד למעלה מ- 1 מיליון ₪
המותג הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל ע"י חברת ברימאג, וידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות, עולה בקמפיין חדש עם שגריר המותג , השחקן ההוליוודי בראד פיט, זוכה פרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב, ומפיק קולנוע וטלוויזיה אמריקאי.
הקמפיין בכיכובו של פיט יעלה בשבוע הקרוב, בהשקעה הנאמדת למעלה 1 מיליון, לרגל חשיפת מכונות הקפה האוטומטיות של המותג.
לדברי יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג: "הבחירה להמשיך בקמפיין נוסף עם השגריר בראד פיט היא בזכות ההצלחה בקמפיין הראשון, שיצר באז ועניין רב, גם בישראל. פיט הוא אייקון עולמי, שחקן ומפיק מוערך, שהקהל הישראלי אוהב.
עוד מסר רוזן: "בראד פיט שומר על האותנטיות, למרות התהילה העולמית, זה משקף את ערכי המותג Delonghi (דלונגי) כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה ומושלמת. באמצעות הקמפיין אנו מדגישים את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי."
חברת דלונגי נחשבת למובילה בעולם במכירת מכונות קפה אוטומטיות ומוכרת למעלה ממיליון מכונות בשנה. בישראל משווקת החברה את מוצריה באמצעות חברת ברימאג ומשווקות גם ברשתות החשמל, החנויות המתמחות ואתרי הסחר המורשים.