אלה אייבינדר תוביל קמפיין של SCOOP לגיוס תרומות עבור פליטי אוקראינה
אלה אייבינדר, מי שזכתה אמש (מוצש ה 2.4) בתואר זוכת העונה הרביעית בתוכנית הישרדות VIP שמזכה אותה ב 1 מיליון שקלים ומי שמשמשת כפרזנטורית רשת SCOOP , תוביל לקראת חג הפסח קמפיין גיוס תרומות עבור פליטי אוקראינה ביוזמת SCOOP .
הקמפיין שיעלה מהשבוע הקרוב בתקציב של 500 אלף ₪, כולל מבצע במסגרתו רוכשים נעלים לנשים, גברים וילדים לקראת החג ו 5% מהרכישות תורמת הרשת נעליים לפליטים שמגיעים לישראל. הקמפיין בכיכובה של אלה יעלה בזירות הדיגיטליות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.
רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP מסר: "כשבועיים לפני חג הפסח הרשת מוכרת כ-300 אלף זוגות נעליים לילדים, לנשים ולגברים. אנו מעריכים שמספר זה יהיה נכון גם לפסח הנוכחי ואנו נתרום כ 15 אלף זוגות של נעלים לפליטים".
לדבריו: "אנו מתרגשים על הבחירה באלה במקום הראשון בהישרדות VIP. כשבחרנו בה להיות פרזנטורית, הרגשנו את אהדת הקהל- והזכייה בהישרדות רק חיזקה לנו את הבחירה. כעת אנחנו עומדים בפני קמפיין גיוס תרומות שלנוכח סיפורה המרגש של אלה עם אמה שחיה באוקראינה, הרגשנו מחויבות חברתית לפעול ולהשפיע. אני מקווה שבקרוב המצב באוקראינה יתייצב, ונוכל לשלוח את אלה לצילומי קמפיין בעיר הולדתה".
אלה אייבינדר (34) אשר פרצה לתודעה הציבורית אי שם בעונה הרביעית של "המרוץ למיליון", השתתפה בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP" וקמפיין רשת נעלי סקופ היווה עבורה את קמפיין האופנה הראשון שהובל בכיכובה. אייבינדר זוכת העונה ה-4 של "הישרדות VIP" ברשת 13, ניצחה לאחר שגברה על ג'קי אזולאי במבחן האש לנוכח שוויון בקולות, בגמר הראשון בתכנית שהורכב מנשים בלבד.
רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בעיצוב נעליים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 65 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים.