באשקלון נמשכת מסורת הענקת אות הוקרה למצטיינים בשירות
רנו צור, טטיאנה ברש ומירב אביטל הן שלוש העובדות אשר הוחלט לציינם לשבח במסגרת פרויקט הטובים בשירות המתקיים ברשות
פרויקט 'הטובים בשירות' אשר החל ביוזמת אגף קשרי קהילה של עיריית אשקלון בחודש יולי 2021 שם לעצמו למטרה לציין לשבח עובדים הראויים להוקרה עקב תודעת שירות גבוהה והעצמת חווית השירות עבור תושבי העיר. העובדים הראויים לשבח נבחרים על ידי ועדה קבועה אשר מכריעה על פי מענה על מספר קריטריונים, ביניהם: מדדים טובים בסגירת פניות חריגות ושביעות רצון מטעם התושבים, המלצת הממונה הישיר, מכתבי הערכה של תושבים שקיבל העובד, הוכחת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
בסבב הנוכחי נבחרו שלוש נשים, אשר מהוות גורם מקצועי חשוב הן עבור תושבות ותושבי העיר בפניות שונות והן עבור עובדות ועובדי העירייה במתן שירותים שונים.
בהתאם להחלטת ועדת השירות הוחלט להעניק בסבב זה תעודות הצטיינות לרנו צור, מזכירה בבית ספר, טטיאנה ברש, מנהלת מדור ספקים ולמירב אביטל, עובדת מינהל וזכאות.
ראש העיר, תומר גלאם: "אני שמח וגאה להמשיך בפרויקט 'הטובים בשירות' אשר מעניק את הזרקור לעובדים הראויים לו. יישר כוח לעובדות המצטיינות, עלו והצליחו."
מנהליה של רנו העידו עלייה כי היא מזכירה נעימת הליכות, מבצעת כל מטלה המוטלת עליה בצורה אחראית ומסורה ומבצעת משימות מעבר לנדרש במסגרת תפקידה.
מנהליה של טטיאנה, האחראית על ביצוע תשלומי שכר והשתלמויות ונותנת שירות פנימי לאגף משאבי אנוש ושכר ולכלל העובדים, כמו גם על תשלומים לחברה עירונית ולמתנ"ס וולדנברג ועובדת מול החשב של החברה העירונית, העידו עליה כי היא נותנת שרות מסור ומקצועי ביותר. כל משימה שהיא מקבלת היא מטפלת באדיבות ובאופן שראוי להערכה רבה.
מנהליה של מירב העידו עלייה כי היא עובדת מסורה, מקצועית, הדוגלת במתן שירות מקצועי ואיכותי. בשנת 2022 המענה הטלפוני לשיחות הנכנסות במוקד הרווחה בשלוחתה היה באופן מובהק הגבוה ביותר. לא זו בלבד, מירב יוזמת רעיונות לייעול ושיפור המענה הטלפוני במינהל ורואה את מקבלי השירותים במינהל במרכז. רואה במענה לכל פניה שליחות של ממש ולא מרפה עד שמוצאת מענה/פתרון עבור מקבל השירות. נענית ברוחב לב גם למשימות שאינם במסגרת תפקידה, נעימה, מסורה ואחראית באופן הראוי לשבח.