בפרדס חנה כרכור מהפך במוקד 106 – זמני ההמתנה למענה טלפוני קוצרו משמעותית
מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור ממשיך לשפר את השירות לתושבי המושבה. בחודשים האחרונים קוצרו זמני ההמתנה לנציג שירות טלפוני מ- 6 דקות בממוצע ל- 20 שניות בממוצע בלבד! מדובר במענה מוקד אנושי מהמהירים בארץ.
כזכור, מוקד 106 המהווה מוקד שירות לתושב נבנה מחדש בבניין המועצה ופועל בצורה משולבת, אשר קולטת מידע ופניות תושבים באמצעים טלפונים ודיגיטליים שונים ולצד זאת מפעיל את מערך מצלמות האבטחה הפרוסות ברחבי המושבה 24/7. הלכה למעשה נציגי השירות נותנים מענה בהתאם לצורך ובזמן אמת מול יחידות האכיפה, השיטור העירוני והאגפים השונים במועצה.
- דרכי הפניה שופרו גם הם וניתן לפנות במספר ישיר למוקד, בטל: 04-6271227
- או דרך הווטצאפ שמספרו: 053-4846176
- וכמובן דרך הפניה המקוונת: https://www.pardes-hanna-karkur.muni.il/408/
לצד זאת נרשמת בחודשים האחרונים היענות שיא ושביעות רצון גבוהה מצד התושבים לשירות הווטצאפ שהשיק מוקד 106 של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור. השירות בווטצאפ נועד לשפר, להקל ולייעל את מערך השירות לתושב. תושבי המושבה מוזמנים לשמור את מספר מוקד 106 באנשי הקשר: 053-4846176
השירות דרך הווטצאפ מאפשר לתושבי המושבה לשלוח בזמן אמת הודעות למוקד בקלות, במהירות וביעילות, ובכך לחסוך את זמן ההמתנה למענה המוקדנים. לצד זאת מאפשר גם לשלוח תמונות, ומיקום GPS של המפגע, המועבר ע"פ הצורך גם לגורמי השטח השונים ובכך משפר את מענה הרשות לקשת רחבה של פניות.
לצד התחלת השימוש באפליקציית ווטצאפ במוקד שודרגה גם מערכת התפעול והבקרה של המוקד ככה שיינתן מענה מיטבי לתושב. מוקד המועצה מקבל בממוצע כ- 4000 פניות במגוון הערוצים מידיי חודש והם מנותבים לאגפים, המחלקות וגופי הסמך של הרשות.