מותג חטיפי POOF בחר ביסמין עומרי לקמפיין החברה
כוכבת הרשת, אושיית הטיקטוק והאינסטגרם המצליחה יסמין עומרי עם 350 אלף עוקבים בטיקטוק ו131 אלף עוקבים באינסטגרם, תככב בקמפיין עבור המותג POOF (פוף), המשיק סדרת חטיפים מלוחים חדשים, לצעירים בשם "Poof Crunch".
עומרי (20), שהפכה להיות אחת הדמויות המסקרנות בעולם הטיקטוק כאשר הוצמדו לה לא מעט שמועות על זוגיות עם בן אל תבורי, פורצת לראשונה מהמסך הקטן למסך הגדול כשהיא מפגינה את כישורי הריקוד והשירה שלה.
יסמין עומרי, מבת ים, סיפרה על סט הצילומים שהיא סיימה לאחרונה שירות לאומי, מתנדבת במד"א ובימים אלה עובדת על שינויים חדשים, על מנת לקחת את הקריירה שלה שלב אחד קדימה.
כשנשאלה על בן אל תבורי אמרה: "אני ובן אל חברים מאוד טובים ואני מעדיפה את זה ככה אני לא חושבת שזה יהיה מעבר, אני בזכות עצמי וזה מה שחשוב".
לצידה של יסמין הצטלמו טקטוקרים נוספים, בניהם: האחיות עלמה וליה ציון שהשתתפו בעונה הראשונה של סווגראז וכיום הן כוכבות טיקטוק עם אלפי עוקבים, ארתור אדליין עם 1 מיליון עוקבים, שני שמואלב וניב חביב.