קרין גורן תוביל קמפיין דיגיטל לצבעי שיער 'אקסלנס ניודס' מבית לוריאל פריז
השפית קונדיטורית, קרין גורן, נבחרה להוביל את קמפיין דיגיטל לצבעי השיער הביתיים 'אקסלנס ניודס' מבית המותג הבינלאומי לוריאל פריז, שיעלה בפלטפורמות הדיגיטליות של המותג בישראל וישלב בין עולמות הטיפוח לצבעי השיער.
במסגרת הקמפיין גורן תצבע את שערה בצבעי השיער אקסלנס ניודס ותדגים את השימוש בכלי הטכנולוגי החדשני שהשיק לאחרונה המותג 'אקסלנס' בישראל, תחת השםVTO (virtual try on) – הדמייה וירטואלית של צבעי שיער; באמצעות העלאת תמונת סלפי בלייב או העלאת תמונה אישית, ניתן לראות בדיוק מושלם איך צבע השיער ייראה על המשתמשת, ואף ניתן לבחור את הגוון הרצוי מבין מגוון צבעי המותג.
במסגרת הפעילות המשותפת שתיערך מהחודש הקרוב, תיקח גורן חלק בקמפיינים דיגיטליים וביצירת תוכן בהלימה לערכי המותג שיעלו בנכסי המותג לוריאל פריז, ובנכסיה האישיים של גורן וברשתות החברתיות.
מטרת הקמפיין עם גורן להמחיש לקהלי היעד את חוויית צביעת השיער הביתית עם כל היתרונות הבולטים של אקסלנס ניודס: רכיבים חדשניים מבוססי מדע וטכנולוגיה חדישה, כיסוי של עד 100% שיער לבן, ללא אמוניה לצד מגוון רחב של גוונים לדיוק בהתאמה לגוון העור ולגוון השיער. כל זאת מוגש בערכה מושלמת לצביעה קלה ומדויקת, הכוללת שמפו מטפח, קרם צבע מגן ומסכת הזנה למראה שיער מבריק, רך וחיוני.
קרין גורן מסרה: "אני נרגשת לקחת חלק בקמפיין של מותג בינלאומי מצליח. כמי שעוסקת בקולינריה ומודעת לאסתטיקה ויופי ומודעת לכך שהשיער הוא הדבר המשמעותי לכל אישה החיבור לאקסלנס הוא טבעי ונכון עבורי".
קרין גורן היא שפית קונדיטורית מהמובילות בישראל, מחברת ספרי בישול, עיתונאית ומנחת תוכניות בישול בטלוויזיה, ובין הספרים שכתבה: רב-המכר "סודות מתוקים לקונדיטוריה". הנחתה תוכנית בישול ואפייה רבות ברדיו ובטלוויזיה, בין הייתר: "סודות מתוקים", הנחתה את התוכנית, "המדריך לאפייה" ששודרה בערוץ 10 וב"ערוץ החיים הטובים". במסגרת שידורי קשת, השתתפה גורן בתוכנית הריאליטי "בייק אוף ישראל", בה. בנוסף נטלה חלק כאחת משלושת השופטים. כמו כן השתתפה כשופטת גם בעונה השנייה של התוכנית שעלתה לשידור בקשת 12 בפברואר 2018. בשנת 2021, עלתה תוכנית הריאלטי "הקינוח המושלם" בקשת 12, בה נטלה גורן חלק כאחת מארבעת השופטים.