Maybelline New York משיק בישראל את התכנית "אמיצים ביחד"
התכנית החברתית העולמית של המותג מייבלין ניו יורק מגיעה השבוע לישראל: 'אמיצים ביחד' (Brave Together).
מדובר בתכנית חברתית עולמית לתמיכה בצעירים ובצעירות החווים חרדה ודיכאון. מטרת התכנית החברתית היא לתמוך בצעירים החווים חרדה ודיכאון, לנפץ את הסטיגמה הציבורית סביב הנושא ולהגדיל את הסיכוי לאיתורה בשלבים מוקדמים ולהנגיש את ערוצי הסיוע למי שזקוק לכך.
בכל העולם, התכנית פועלת בשיתוף הדוק עם ארגונים מתמחים. בישראל, תפעל התכנית בשיתוף פעולה ארוך טווח והדוק עם עמותת ער"ן – עזרה ראשונה נפשית, הארגון החברתי הוותיק והמוביל בנושא בישראל, זוכה פרס הנשיא למתנדב לשנת 2022, המעניק סיוע נפשי ותמיכה רגשית בטלפון ובאינטרנט, מזה 50 שנה. התכנית המשותפת עם קהילת המומחים של ער"ן, כוללת מגוון כלי תמיכה, החל מפלטפורמה לזיהוי מוקדם של סימני מצוקה, דרך הנגשת ערוצי הסיוע והתמיכה של העמותה ובנוסף, הגברת המודעות הציבורית ברשתות החברתיות ובמרחב הציבורי.
מייבלין ניו-יורק תשקיע 10 מיליון דולר בתכנית החברתית ובישראל יושקעו מאות אלפי ₪. במסגרת זו יעלה השבוע קמפיין דיגיטל רחב, תחת המסר "אתן.ם לא לבד", שיכלול פעילות ברשתות החברתיות: טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק, בנכסיו הדיגיטליים של המותג לצד פרסום בנקודות המכירה ברחבי הארץ ואת הקמפיין נבחרו להוביל ארבעה כוכבי הרשת: ליזה ביך, ליאון שניידרובסקי, שיינה היידי ושיר בר, הידועים בחיבורם הרגשי והאישי לנושא. הבחירה במשפיעני הרשת נועדה לקדם את השיח והמודעות ולנפץ את הסטיגמה ואת מחסומי הבושה סביב דיכאון וחרדה.
אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשווקת את מותג מייבלין ניו יורק: "כמותג האיפור המוביל בקרב דור ה-Y ודור ה-Z, אנחנו מעודדים את הצרכנים לבטא את מי שהם באמת ולמצות את החיים בכול הכוח. מייבלין ניו יורק נחשב למותג המוביל ביותר בטיק טוק ישראל בקטגוריית מוצרי הצריכה ואחד המותגים החזקים בקרב הצעירים בישראל וזה היתרון היחסי שאנו מביאים לתכנית המשותפת עם עמותת ער"ן: מודעות, הנגשה וחשיפה לתופעה". לדבריו: "אני גאה שמותג צעיר ומוביל לוקח על עצמו להוביל תכנית לתמיכה בצעירות ובצעירים החווים חרדה ודיכאון. באמצעות ההשפעה שלו, יתרום מייבלין ניו-יורק לקידום המודעות לתופעות אלו. אני מברך על שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם עמותת ער"ן המתמחים בנושא, שנועד לסייע באופן אקטיבי לקידום המודעות והטיפול בתופעות של חרדה ודיכאון בקרב צעירים."
דוד קורן, מנכ"ל עמותת ער"ן: "בני נוער לא מדברים מצוקה, הם מתנהגים מצוקה. מתבגרים וצעירים מהווים קבוצה חברתית הממעטת לפנות לסיוע ולעזרה, ולכן אנו מברכים על שיתוף פעולה עם מייבלין, מותג לבני נוער וצעירים. יחד, אנו רואים חשיבות רבה ביצירת פלטפורמה להעלאת המודעות לחרדה ודיכאון, לזיהוי סימני מצוקה להעברת המסר החשוב: אנחנו תמיד כאן, מקשיבים לנפש שלך, אתן.ם לא לבד."
ד"ר שירי דניאלס, מנהלת מקצועית ארצית בעמותת ער"ן מוסיפה: "בקרב הצעירים קיים פער בין מה שרואים מעל לפני השטח למה שמתחולל בפנים. שיתוף הפעולה החשוב פותח לנו ערוץ נוסף אליהם, דרכו יוכלו ללמוד איך לזהות מצוקה, כיצד ניתן לתמוך ולהושיט יד ולהפנות לעזרה נפשית ראשונה. בשנה החולפת התקבלו בקווי הסיוע של ער"ן מעל ל- 58,000 פניות מצעירים ובני נוער (עד גיל 24) במהלכן הקשבנו והענקנו סיוע נפשי ותמיכה רגשית."
במסגרת השקת התכנית החברתית, ערך המותג בישראל סקר מקיף בדצמבר 2020 בקרב 505 צעירים בגילאי 15-35 ולהלן ממצאי הסקר העיקריים: מעל למחצית (58%) מהמשיבים סובלים מדיכאון או חרדה בתדירות משתנה. קבוצת הגיל "הסובלת ביותר" היא צעירים בגילאי 18-24 (65%). מנתוני דו"ח עמותת ער"ן לשנת 2021 כשליש מפניות המצוקה של הצעירים לקווי הסיוע של העמותה עוסקות בתחום התוך-אישי וכוללות כאב נפשי, דיכאון וחרדה, מצוקה נפשית חריפה, התמכרויות והפרעות אכילה.