מיקי בוגנים, נבחר לככב בקמפיין דיגיטלי פורץ דרך של לוריאל פרופסיונל
מיקי בוגנים, אמן הביוטי המוביל ומעצב השיער של הסלבס, נבחר לככב בקמפיין דיגיטלי פורץ דרך של המותג לוריאל פרופסיונל תחת הכותרת: "בלונד כיצירת אומנות"
אמן הביוטי המוביל ומעצב השיער של הסלבס, מיקי בוגנים, נבחר לככב בקמפיין דיגיטלי פורץ דרך של לוריאל פרופסיונל, במסגרת חשיפת ליין המוצרים המקצועיים למעצבי השיער של המותג.
הקמפיין, שצולם בסטודיו הדיגיטלי והחדשני של לוריאל פרופסיונל, יעלה תחת הכותרת: "בלונד כיצירת אומנות", והוא יציג את הכישרון יוצא הדופן של בוגנים בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת של מוצרי המותג וטכניקות עבודה מקצועיות.
במסגרת הקמפיין החדש בוגנים מדגים למעצבי השיער כיצד ניתן להפוך צבעי שיער בגווני בלונד למעשה אמנות של ממש, בתהליך נכון שלא גורם לנזק לשיער.
הצילומים בקמפיין מדגישים את המגוון הרחב של גווני לוריאל פרופסיונל הקיימים עבור מעצבי השיער ואת הטכניקות שניתן ליישם באמצעות המוצרים, תוך שימת דגש על בריאות השיערה, איכות, דיוק ויצירתיות.
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, הגיע לבקר על סט הצילומים ואמר: "מיקי בוגנים הוא השותף האידיאלי לקמפיין של לוריאל פרופסיונל. יכולתו לדחוף את גבולות האמנות והיופי תואמת את החזון שלנו לייצר ולהנגיש את המוצרים המקצועיים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, למעצבי השיער וללקוחותיהם."
מיקי בוגנים מסר על הבחירה בו: "שיתוף הפעולה עם לוריאל פרופסיונל מאפשר לי להביא לידי ביטוי את החזון האמנותי שלי באופן הטוב ביותר. המוצרים המקצועיים של לוריאל פרופסיונל בהם אני משתמש במספרה שלי מספקים לי את הכלים ליצור יצירות אמנות חיות על לקוחותיי."