התשיעית של פוף
פוף, חטיף הדגל של חברת שסטוביץ', מחזיר לחיים את המלחין האגדי יוהן סבסטיאן באך, לרגל השקת סדרת חטיפים מלוחים חדשה: פוף קראנץ', של POOF. הקמפיין החדש נערך בכיכובם של הטיקטוקרים הפופולריים ביותר בישראל: יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב, הוא קונצרט-רשתות חברתיות למלחין האהוב, שהדור הצעיר כלל לא מכיר.
הקמפיין, שנאמד בהיקף של מאות אלפי שקלים, נערך ע"י משרד הפרסום ציבלין טווינס, והוא יכלול בין היתר הפקה מוזיקלית ויצירת קליפ המשלבת את יצירתו המפורסמת של באך עם ה"רעש", "הביסים" והקראנצ'יות של החטיף החדש. הקליפ האנרגטי, הצעיר והעכשווי מיועד לערוצי האון ליין ולרשתות החברתיות, שיחשפו את הסדרה החדשה שעשויה משילוב של קמח תירס וקמח חיטה המייצרים מרקם פריך במיוחד, וכוללת את הטעמים: גריל, חמוץ מתוק וטאקו.
לדברי קרין שהין מנהלת השיווק של המותג POOF : "הקמפיין פונה לקהל יעד צעיר הגולש ברשתות החברתיות (טיקטוק, יוטיוב, אינסטגרם וכו') שיפגוש סרטונים יוצאי דופן המחברים את עולמות המוסיקה
וה״נישנושים״ עם טוויסט. לדבריה: "הפרסומת החדשה חושפת בפני הצרכנים את הסדרה החדשה בשפה שלהם ומתארת סיטואציה שמהרגע שמגלים את המוצר ומתחילים לאכול אותו לא יכולים להפסיק. על הדרך, אנחנו מקווים שנצליח לחשוף ולקרב את הדור הצעיר לגדולת יצירותיו של יוהן סבסטיאן באך. מדובר באתגר לא פשוט".
על כוכבי הקמפיין: יסמין עומרי אושיית אינסטגרם וטיקטוק מובילה בארץ, בת 20 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית טיקטוק, המונה כ 350 אלף עוקבים. שני שמואלוב, בת 21, אושיית טיקטוק ושחקנית, מתחזקת חשבון של K333 עוקבים בטיקטוק. התאומות עלמה וליה ציון, חברות להקת פורמולה, שחקניות ואושיות רשת. הטיקטוקר ארתור אדליין שמוכר בזכות הסרטונים שלו שגרפו מיליוני צפיות, מתחזק חשבון טיק טוק בעל 9 מיליון עוקבים וניב חביב, בוגר הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, משחק בימים אלה בתפקיד ראשי בהצגה "מצדה 1942" בתיאטרון הלאומי הבימה, מוזיקאי ואושיית רשת.