עיריית אשקלון העניקה אות הצטיינות בשירות לשלושה מעובדיה
עיריית אשקלון באמצעות אגף קשרי קהילה מובילה פרויקט חדשני להכרת והוקרת עובדים עם תודעת שירות גבוהה תוך העצמת חווית השירות עבור תושבי העיר.
לאחרונה התכנסה ועדת השירות והכריזה על שלושה עובדים שהעניקו שירות יוצא דופן. בסבב הבחירה הנוכחי נבחרו העובדים, דוד לבנון, ממערכות מידע, מירב המר, יחידת אכיפה וגבייה ושוש טלקר מאגף משאבי אנוש.
הוועדה מכריעה בבחירה על פי מענה על מספר קריטריונים לבחירתם עבור 'הטוב בשירות', ביניהם: מדדים טובים בסגירת פניות חריגות ושביעות רצון מטעם התושבים, המלצת הממונה הישיר, מכתבי הערכה של תושבים שקיבל העובד, הוכחת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ויחסי אנוש טובים עם נציגי המוקד ופניות ציבור.
ראש העיר, תומר גלאם: "בשנים האחרונות עברה עיריית אשקלון מהפכה בתחום השירות לתושב ואנחנו ממשיכים לשים דגש על עקרונות של מתן מענה מהיר, איכותי, יעיל ואמין לפניות התושבים. אני מאמין כי באמצעות העידוד הנכון לעובדי העירייה ויתר תשומת לב לעובדים המצטיינים נמשיך להוביל את מהפכת השירות ואף להרחיב אותה, בכל תחומי החיים, לרווחת תושבי אשקלון״.
על העובדים שנבחרו, כתבו מנהליהם:
מירב המר, יחידת אכיפה וגבייה: מירב המר החלה את דרכה כפקחית בשטח ובזכות האופי השירותי, בחרנו בה להוביל את בקרת האיכות והשירות במחלקת הפיקוח. לאחר מספר חודשים מחלקת הפיקוח העלתה את שביעות הרצון מ34 ל87 וזאת בזכות הסבלנות והאדיבות והשירות שהעניקה לכל תושב ותושב.
דוד לבנון, מערכות מידע: העובד דוד לבנון מבצע את עבודתו בצורה מקצועית ובנועם לא מרפה את אשר התקלה או הבקשה מטופלת לשביעות רצונו של המשתמש.
שוש טלקר, משאבי אנוש: מנהלת את הלשכה ביושר ואמינות. אוזן קשבת לכל פנייה של הממונים ושל העובדים. שוש מבצעת את תפקידה בנאמנות , מסירות ובדאגה אינסופית לביצוע.