הזוג – לירן כוהנר וגיא גיאור – פרזנטורים של רשת H&O
יוצרת התוכן, היזמית ומגישת הטלויזיה לירן כוהנר (33) נבחרה יחד עם בעלה – איש העסקים, המנחה וכתב פינת רכב בקשת 12, גיא גיאור ( 42 ), כפרזנטורים של רשת H&O
הבחירה בפרזנטורים החדשים הינה חלק מאסטרטגיית H&O BRAND COLLECTION הכוללת בין היתר, הרחבת מגוון קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.
הזוג כוהנר- גיאור נחשבים לאחד הזוגות הפוטוגנים בישראל, לזוג שתי בנות והם מתגוררים בתל אביב. כוהנר מובילת רשת עם אינסטגרם המונה לא פחות מ 232 K(!).הם יזמים מובילים ואקטיביסטים בנושא קיימות הנוגע לליבם.
במסגרת החוזה לשנת 2022 יקיימו מגוון פעילויות פרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות רשת O&H : אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, תוך דגש על מגוון המותגים הרחב שמציעה הרשת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ועוד. הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש אפריל בתקציב הנאמד בכ – 2.5 מיליון שח , לרגל השקת קולקציות אביב קיץ 22 של אופנת נשים, גברים, ילדים וספורט.
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר מחדש את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת להעביר ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים. בנינו שפה חדשה, שתתקבל בקלות ובאופן כזה שנבדל עצמנו משאר השוק. השפה החדשה תעמיק ותדגיש את העובדה שרשת O&H מציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה ביניהם: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און, נאוטיקה, לי , רנגלר, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, רד-בק, רגטה ועוד."
לדבריו: "כרשת משפחתית מצאנו לנכון לבחור בלירן כוהנר וגיא גיאור המתכתבים כל אחד בנפרד וביחד עם ערכי O&H: משפחתיות, נגישות, עדכניות ,וחדשנות. לירן וגיא הם חלק מנוף התרבות שלנו שיכולים להעביר בקלות את המסרים לצרכן הסופי".
לדברי לירן כוהנר וגיא גיאור: " ״אנחנו מאוד מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו״.
קבוצת H&O הינה מקבוצת הקמעונאות הגדולות בישראל בבעלות משפחת לבנת, הכוללת את רשת H&O, רשת מותג בגדי התינוקות והילדים האמריקאי Carter's, ורשת חנויות Reserved – מותג אופנה בנלאומי מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד ו- 461 חנויות ברחבי העולם.
רשת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה 27 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`). הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלת ספורט, כלי בית, טקסטיל לבית בישום ואביזרי אופנה.